Herstel en communicatie - Wat vertel ik erover?
Wil jij opener communiceren over je mentale gezondheid, met meer rust, begrip en verbinding in je gesprekken?
Benieuwd hoe je helderder en warmer kan communiceren?
Deze cursus wil verder gaan: je met opgeheven hoofd laten vertellen wat er scheelt. Met een vleugje humor, maar even goed serieus wanneer nodig — Want eerlijk: gedachten lezen kunnen anderen meestal niet, hoe hard we soms ook hopen van wel.
We laten je kennismaken met verbindende communicatie, waarbij empathie en oprechte aandacht centraal staan.
Je krijgt praktische tips om vanuit je gevoel te spreken, beter te luisteren en dicht bij jezelf te blijven — in een veilige en interactieve omgeving.
Door deze cursus krijg je handvaten en leer je jezelf beter kennen. Hierdoor word je meer weerbaar waardoor je anderen met meer (zelf)vertrouwen tegemoet kunt treden. Een boeiende insteek om te werken aan een betere communicatie vanuit jezelf.
18 augustus
25 augustus
1 september
8 september
telkens van 18u tot 20u
CGG Passant, Ninoofsesteenweg 358,1700 Dilbeek
