Van isolement naar verbinding

Voel jij je wel eens alleen? En is dat dan hetzelfde als eenzaamheid?

Wanneer ervaar je het als prettig om alleen te zijn en wanneer voelt het juist lastig?

Met wie en wanneer voel jij je verbonden? Wat is sociale isolatie?

In deze cursus ga je samen met een professional én een ervaringsdeskundige op zoek naar antwoorden. We krijgen meer inzicht in het gevoel van eenzaamheid en leren hoe het zich uit. In een kleine, veilige groep bespreken we wat eenzaamheid voor jou betekent, hoe je het ervaart en hoe je het in kleine stapjes kan aanpakken. De voorbije edities hebben aangetoond dat het volgen van deze cursus naar ontmoeting en verbondenheid leidt. Door samen te praten en ervaringen te delen, zetten we alvast de eerste stap naar meer verbinding en begrip. Twijfel er niet aan dat ook jij welkom bent!

Deel dit artikel:

08/12/2026 10u00 – 12u00
15/12/2026 10u00 – 12u00

De Dorpel
Boerenkrijglaan 16
2200 Herentals

10